پیشنهاد سردبیر

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 1012329

نمایندگان ملت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ۸ ناظر پارلمان در شوراها و مجامع ملی را انتخاب کردند.

اعضای ناظر مجلس در ۸ شورا و مجمع ملی مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین: انتخاب اعضای ناظر مجلس در شوراها و مجامع ملی در دستور کار نماینگان در جلسه علنی امروز قرار دارد که نمایندگان با آرای خود اعضای ناظر را انتخاب کردند که در ادامه اسامی‌ این ناظران را می‌خوانیم:

اعضای ناظر مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تعیین شدند

در این جلسه و در جریان برگزاری انتخابات اعضای ناظر مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، محسن زنگنه با ۱۲۶ رای از کمیسیون برنامه و بودجه، میثم ظهوریان با ۱۰۷ رای از کمیسیون اقتصادی و سید سلمان ذاکر با ۱۰۴ رای از کمیسیون صنایع و معادن برای عضویت در این شورا انتخاب شدند.

ناظران مجلس در شورای ملی تامین مالی تولید و زیر ساخت‌ها انتخاب شدند

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و جعفر قادری، عضو کمیسیون اقتصادی را برای عضویت در شورای ملی تامین مالی تولید و زیر ساخت‌ها انتخاب کردند.

تعیین عضو ناظر مجلس در شورای فقهی

بنابراین گزارش، در دستور کار جلسه امروز انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای فقهی قرار داشت که حجت‌الاسلام محمد باقری بناب با ۱۲۹ رای عضو ناظر مجلس در شورای فقهی شد.

تعیین ناظران مجلس در کارگروه اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی

همچنین انتخاب ۲ نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در کارگروه راهبری نظارت و هماهنگی اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در دستور این جلسه قرار گرفت که بر این اساس، غلامحسین زارعی با ۱۱۷ رای و حاکم ممکان با ۹۳ رای ناظر در کارگروه راهبری نظارت و هماهنگی اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان شدند.

ناظران مجلس در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان 

در ادامه جلسه علنی امروز وکلای ملت روح الله ایزدخواه را با ۷۸ رای، احسان عظیمی راد را با ۱۳۱ رای، علیرضا عباسی را با ۱۲۰ رای و محمد رستمی را با ۱۳۲ رای به عنوان ناظر در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان انتخاب کردند.

*نمایندگان عضو هیأت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها تعیین شدند

همچنین نمایندگان مجلس علی اصغر نخعی راد را با ۹۶ رای و رستگار یوسفی را با ۸۴ رای از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان اعضای مجلس در هیأت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها تعیین کردند.

*ناظران مجلس در شورای رقابت انتخاب شدند

بنابراین گزارش، بهارستان نشینان در این جلسه هادی محمدپور عضو کمیسیون اقتصادی را با ۱۱۵ رای، اکبر رنجبر زاده را با ۱۲۰ رای و نبی الله محمدی را با ۱۱۵ رای برای عضویت در شورای رقابت انتخاب کردند.

ناظران مجلس در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی تعیین شدند

همچنین در انتهای این نشست انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس از هر کمیسیون اقتصادی و صنایع و معادن به عنوان ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی در دستور مجلس قرار گرفت که براین اساس منوچهر متکی عضو کمیسیون اقتصادی با ۱۰۷ رای و بهنام رضوانی عضو کمیسیون صنایع و معادن با ۱۰۶رای به عنوان ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.